Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2016

ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!!ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΒΑΛΙΤΣΑ ΜΟΥ


Τελευταία μέρα  των διακοπών  ,οι βαλίτσες παραδόθηκαν στο γκισέ της αεροπορικής εταιρίας ,έγινε το check in χωρίς προβλήματα ,το υπερατλαντικό ταξίδι μέσω ενδιάμεσου σταθμού ,μετά από 20 ώρες πτήσεων και αναμονών σε αεροδρόμια έφτασε στο τέλος του και το αεροπλάνο προσγειώθηκε
επιτέλους στην Αθήνα!!!!
Απομένει να παραλάβεις τις βαλίτσες σου .......
Μάταια όμως περιμένεις, η βαλίτσα δεν σου κάνει την τιμή να έρθει ,επιμένει να ταξιδεύει μόνη της κάπου εκεί στον κόσμο......
ΠΑΝΙΚΟΣ!!!!!τα ρούχα μου ,τα παπούτσια μου, τα καλλυντικά μου ,τα ψώνια μου ,τα όνειρα μου ....χάθηκαν όλα!!!!!
Προσγείωση ανώμαλη , τώρα αρχίζει η αναζήτηση της !!!!
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!!!!!!
Πηγαίνεις στο γκισέ των απολεσθέντων του αεροδρομίου και συμπληρώνεις την δήλωση απώλειας αποσκευής μαζί με τον αρμόδιο υπάλληλο. Δίνεις μια σύντομη περιγραφή της βαλίτσας σου ,χρώμα ,μέγεθος και άλλα χαρακτηριστικά της πχ stickers,κορδελάκια και άλλα διακριτικά που τυχόν υπάρχουν επάνω της ,ώστε να γίνει το έργο της ανεύρεσης πιο εύκολο.
Παραδίνεις το tag που έχεις παραλάβει κατά το check in και σημειώνονται τα απαραίτητα στοιχεία, αν το έχεις χάσει ή δεν το βρίσκεις μέσα στον πανικό σου δεν πειράζει θα την ψάξουν με βάση τα χαρακτηριστικά της και το καρτελάκι που έχεις επάνω στην βαλίτσα με το ονοματεπώνυμο .
Καλό είναι εκτός από το καρτελάκι ,να υπάρχει και μια κατάσταση με το ονοματεπώνυμο ,την διεύθυνση ,το τηλέφωνο σου και το e-mail σε κάποια εξωτερική θήκη της βαλίτσας.
Επίσης πρέπει να βγάζεις μια φωτογραφία της βαλίτσας και του περιεχόμενου της πριν την κλείσεις για την τελευταία αναχώρηση!Ποτέ δεν ξέρεις ,μπορεί να χρειαστεί!!!!
Αφού τελειώσεις με την αίτηση ,αρχίζει η αναζήτηση της μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος των αεροπορικών εταιριών και αν είσαι τυχερός/η μόλις βρεθεί θα σε ειδοποιήσουν για την παραλαβή της και όλα καλά!!!
Οι περισσότερες αεροπορικές την φέρνουν μέχρι την πόρτα σου με Κούριερ.

Αν όμως η αποσκευή δεν βρεθεί εν τος 21 ημερών ,θεωρείται χαμένη.

Σ΄ αυτή την περίπτωση πρέπει να ζητήσεις αποζημίωση για την απώλεια της βαλίτσας και των αντικειμένων που υπάρχουν στο εσωτερικό της. Κάντε μέσα στο διάστημα των 21 ημερών γραπτή αίτηση για την αποζημίωση επισυνάπτοντας την δήλωση Απώλειας της αποσκευής ,μια κατάσταση με τα αντικείμενα που περιείχε καθώς και την αξία τους.
Αν υπάρχουν οι αποδείξεις των χαμένων αντικείμενων να επισυναφτούν στην κατάσταση.
Αν δεν έχετε λεπτομερή κατάλογο ή αποδείξεις η αεροπορική θα υπολογίσει το ύψος της αποζημίωσης από το βάρος που αναγράφεται στο tag του check-in.
Επίσης στην περίπτωση απώλειας ή καθυστέρησης της βαλίτσας ,μπορείτε να αγοράσετε είδη πρώτης ανάγκης (ρούχα, παπούτσια, φάρμακα κα )και να καταθέσετε τις αποδείξεις αγοράς τους στην εταιρεία για αποζημίωση.
Τα ποσά αποζημίωσης διαφέρουν σε κάθε εταιρεία και δεν υπερβαίνουν τα 1100-1200 ευρώ ,επίσης δεν αποζημιώνουν πολύ ακριβά είδη ,τα οποία όμως πρέπει να δηλώνετε κατά την παράδοση της βαλίτσας και να πληρώνεται το απαραίτητο κόμιστρο.

Όλα αυτά σας τα γράφω ,γιατί στο τελευταίο μου ταξίδι από το Βανκούβερ , δεν έφτασε η βαλίτσα  μαζί μου στην Αθήνα ,έχουν περάσει 5 ημέρες και δεν έχει έρθει ακόμη ,προχθές μου είπαν ότι την εντόπισαν  στο Παρίσι ......και εγώ περιμένω ......