REKIABIK,ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

31 Ιανουαρίου 2012, αφήνουμε πίσω μας, το Λονδίνο και επιβιβαζόμαστε στο αεροπλάνο της Icelandair Express, μετά από μια τρίωρη πτήση φτάνουμε στο αεροδρόμιο του Keflavik (στα ισλανδικά Keflavíkurflugvöllur). Παίρνουμε χάρτες από τα γκισέ του αεροδρομίου και διάφορα έντυπα με πληροφορίες και βρίσκουμε τον άνθρωπο που θα μας παραδώσει το αυτοκίνητο, που θα έχουμε τις επόμενες ήμερες στο ταξίδι μας.

Μέσα στην βαθιά νύχτα είναι περασμένες μια, παίρνουμε τον δρόμο που θα μας οδηγήσει στην πρ
ωτεύουσα το Ρέικιαβικ, διανύουμε μια απόσταση 50 χλμ από το αεροδρόμιο, ο ουρανός έχει μια περίεργη λάμψη και τα πάντα γύρω μας είναι χιονισμένα και παγωμένα. Κάποιες σπίθες χιονιού, φτάνουν μέχρι τα παράθυρα του αυτοκινήτου. Ένα μεγάλο τζιπ για 8 άτομα, 3600 κυβικά με χιονολάστιχα θα είναι το εργαλείο μας για να εξερευνήσουμε αυτή την χώρα, καιρού επιτρέποντος βέβαια γιατί ήρθαμε εδώ μια εποχή που τα πάντα είναι παγωμένα.

Φτάνουμε στο Ρέικιαβικ, εντοπίζουμε το ξενοδοχείο, το βλέπουμε μπροστά μας αλλά δεν μπορούμε να το προσεγγίσουμε γιατί έχει ένα περίεργο δρόμο και δεν κατανοούμε πως θα φτάσουμε στην είσοδό του, μετά από την κούραση της μέρας, αλλά τελικά το ανήσυχο πνεύμα του Έλληνα και αφού τέτοια ώρα εδώ δεν κυκλοφορεί ψυχή, ούτε αυτοκίνητο, κάνουμε την παρανομία μας και επιτέλους είμαστε στην είσοδο, κάνουμε το check in στο ξενοδοχείο και επιτέλους βρισκόμαστε στα κρεβατάκια μας για ξεκούραση.

Αύριο το πρωί η περιπέτεια ξεκινάει.

Η χώρα που θα γνωρίσουμε τις επόμενες μέρες έχει σχήμα κυκλικό, είναι νησί και έκταση όση η ηπειρωτική Ελλάδα. Ο πληθυσμός της είναι περίπου 330.000. Από αυτούς οι 200.000 ζουν στην πρωτεύουσα και οι υπόλοιποι σε 4-5 μικρές πόλεις, 5.000-15.000 κάτοικων, σε χωριά, μικρούς οικισμούς με λιγοστά σπίτια και μεμονωμένες φάρμες διάσπαρτες σ όλη την χώρα.

Ο γύρος του νησιού για ένα road trip είναι 1500 km με τις παρακάμψεις 1900 km, οι δρόμοι είναι στενοί έχουν 2 λωρίδες και πλάτος 6m. Και φυσικά τον χειμώνα είναι τα πράγματα πιο δύσκολα αν και πολλές φορές ,όχι ακατόρθωτα.

1η μέρα στο νησί.
Έχω χορτάσει τον ύπνο μου αλλά έξω είναι ακόμη σκοτάδι, κοιτάζω το ρολόι μου και η ώρα είναι 10.10 το πρωί !!!!! Σηκώνομαι και πηγαίνω κοντά στο παράθυρο, έξω αρχίζει να ξημερώνει και τα φώτα είναι ακόμη αναμμένα, λίγοι άνθρωποι στον δρόμο ντυμένοι με ρούχα χονδρά, μπότες στα πόδια, κουκούλες και σκουφιά στο κεφάλι περπατάνε γρήγορα μάλλον κάνει κρύο και το χιόνι πέφτει πυκνό. Ώρα να ετοιμαστούμε για την πρώτη εξόρμηση, δεν περίμενα τόσο σκοτάδι στις 10 το πρωί, αντίο ήλιε μου και ξημέρωμα στις 6 το πρωί, οι συνήθεις μας πρέπει να αλλάξουν τις επόμενες μέρες εδώ ξημερώνει αργά και νυχτώνει νωρίς τον χειμώνα!!!! Το καλοκαίρι πάλι, η νύχτα γίνεται μέρα, στον βορρά βρισκόμαστε, εδώ έχει λευκές νύχτες !

Εμείς όμως θα αρκεστούμε στις λίγες ώρες ημέρας και φωτός, αφού βρεθήκαμε εδώ χειμώνα και θα προσαρμόσουμε το πρόγραμμά μας έτσι ώστε να δούμε όσα πιο πολλά μπορούμε και αν είμαστε τυχεροί και το φυσικό φαινόμενο το Βόρειο σέλας !!!!

Τα δωμάτια και οι χώροι του ξενοδοχείου είναι ζεστοί, γιατί όπως μας ενημέρωσαν, τα καλοριφέρ καίνε ασταμάτητα, αφού η γεωθερμική ενέργεια που χρησιμοποιείται δεν στοιχίζει. Επίσης τα φώτα σε σπίτια και γραφεία είναι αναμμένα όλη την ημέρα.

Κατεβαίνουμε για πρωινό στην αίθουσα του ξενοδοχείου, δεν υπάρχει ψυχή παρόλα αυτά μας εξυπηρετούν με χαμόγελα κάνοντας βέβαια τις συστάσεις για την τήρηση του ωραρίου. Στα γρήγορα ένας καφές και ένα τοστ και κατευθείαν στο ισόγειο του ξενοδοχείου όπου υπάρχει κατάστημα τράπεζας για την ανταλλαγή συναλλάγματος, αφού μας ρώτησαν τι επιθυμούμε μας έβαλαν να καθίσουμε στο σαλόνι, στο χώρο υποδοχής, μας κέρασαν καφέ και ένας ένας περάσαμε στο ταμείο όπου αλλάξαμε τα ευρώ σε συνάλλαγμα, εδώ τις συναλλαγές μας θα τις κάνουμε με ισλανδικές κορόνες.

Ανεβαίνουμε στο αυτοκίνητο και ξεκινάμε για την αναγνώριση της περιοχής, διαπιστώσαμε ότι το βράδυ ήρθαμε από την πίσω μεριά του ξενοδοχείου γιαυτό μπερδευτήκαμε, δεν θα ξαναγίνει!!!! πρώτη στάση στο βενζινάδικο για να φουλάρουμε με πετρέλαιο και μετά κατηφορίζουμε προς το κέντρο της πόλης.

Χωρίς μεγάλη κίνηση στους δρόμους παρκάρουμε και ξεκινάμε την εξερεύνηση της πόλης. Ευτυχώς το χιόνι σταμάτησε, το κρύο όμως είναι τσουχτερό. Τα περισσότερα αξιοθέατα της πόλης μπορείς να τα γυρίσεις με τα πόδια, αφού η πόλη είναι μικρή και όλα είναι συγκεντρωμένα στο κέντρο της. Η πρωτεύουσα, το Ρέικιαβικ, δεν είναι μεγαλύτερη από την Θεσσαλονίκη. Αφιερώστε οπωσδήποτε μια μέρα στην πόλη.

MUST SEE IN REYKJAVIK

ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΣ ΝΑΟΣ (εκκλησία Hallgrimskirkja)
(Dómkirkjan í Reykjavík)

Σε οποίο σημείο της πόλης και να σταθείς το πιο πιθανό είναι να την δεις. Εντυπωσιακή εκκλησία με βιτρό και εκκλησιαστικό όργανο. Αξίζει να ανέβεις στο καμπαναριό της με ασανσέρ, παρακαλώ, για μια πανοραμική θέα της πόλης. (δείτε το σχετικό post http://maria-tsil.blogspot.gr/2017/02/hallgrimskirkja_11.html?spref=fb )

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ,(Fríkirkjan í Reykjavík).

Ανήκει στην λουθηρανική κοινότητα της Ισλανδίας, είναι νεογοτθικού ρυθμού και ξεχωρίζει για την πράσινη σκεπή και το καμπαναριό της. Βρίσκεται ακριβώς δίπλα στην Λίμνη Tjörnin. (δείτε το σχετικό post για την λίμνη http://maria-tsil.blogspot.gr/2017/02/tjornin-lake-tjornin.html)

ΠΛΑΤΕΙΑ Austurvöllur

Στο κέντρο της πόλης βρίσκεται η πλατεία Austurvöllur, δεν είναι μια τεράστια πλατεία άλλα τριγύρω της συγκεντρώνονται πολλά καφέ και ρεστοράν, ο συναυλιακός χώρος NASA, το ξενοδοχείο Borg, η παλαιότερη εκκλησία της πόλης Domkirkjan, αλλά και το κτήριο του Κοινοβουλίου.

Το κτήριο του Κοινοβουλίου Αλθορνίγκιχους (Althorningishús ή Alþingishúsið) χτίστηκε το 1881 από λαξευμένες ισλανδικές πέτρες.

Στην πλατεία θα δείτε επίσης το άγαλμα του πολιτικού Jon Sigurdsson που βοήθησε στην ανεξαρτησία της Ισλανδίας από τους Δανούς. Στις 17 Ιουνίου ημέρα των γενέθλιων του, προς τιμή του η Ισλανδία έχει εθνική γιορτή .

Στην πλατεία κάθε χρόνο γίνεται το φεστιβάλ πάγου, τις ημέρες που βρεθήκαμε εδώ, γλύπτες πάγου ετοίμαζαν τα έργα τους και φυσικά οι χαμηλές θερμοκρασίες βοηθούσαν πολύ σ αυτό.

Αν βρεθείτε εδώ Χριστούγεννα θα δείτε στολισμένο το Χριστουγεννιάτικο δένδρο, δώρο των Σουηδών κάθε χρόνο προς την Ισλανδία.

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ

Ξεχάστε ότι ξέρατε για πολυτελή κτήρια με φυλάκια και φρουρούς. Εδώ βλέπεις μια απλή κατοικία στο κέντρο της πόλης, χωρίς κάγκελα και τοίχους μέχρι επάνω όπου μπορεί ο καθένας να περάσει από έξω και να δει που μένει ο πρωθυπουργός.

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ

Εντύπωση προκαλούν τα κτήρια, βαμμένα με έντονα χρώματα σε ένα μουντό τοπίο λόγω καιρού.

Δεν υπάρχουν πολυκατοικίες και όλα είναι όμορφα και απλά. Η κατασκευή τους είναι τέτοια ώστε να προστατεύονται από τις χαμηλές θερμοκρασίες και το χιόνι.

Εντύπωση μου έκαναν οι πόρτες και τα παράθυρα τους σχεδόν όλα είναι διακοσμημένα σύμφωνα με το γούστο του ιδιόκτητη. Μικρές λεπτομέρειες που κάνουν πιο όμορφη την καθημερινότητα.

Περιπλανηθείτε στους δρόμους της πόλης και δείτε τα υπέροχα graffiti.

ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ

Κάντε μια βόλτα στο λιμάνι, είναι όμορφα εμείς το είδαμε μέσα από τα τζάμια του αυτοκινήτου γιατί ο καιρός δεν μας επέτρεψε να περπατήσουμε και να απολαύσουμε την αύρα του Ατλαντικού ωκεανού! Μπορείτε αν θέλετε να πιείτε ένα καφέ ή να φάτε θαλασσινά στα καταστήματα που υπάρχουν εκεί. Αν πάτε καλοκαίρι σίγουρα θα είναι καλύτερα.

Επίσης αποφασίσαμε να μην επιχειρήσουμε ένα whale watching γιατί και το καράβι θα κουνούσε, το κρύο και το χιόνι, δεν θα μας άφηναν να ήμαστε στο κατάστρωμα να δούμε το Ρέικιαβικ από την θάλασσα, άλλα ξέραμε ότι ούτε οι φάλαινες θα μας έκαναν την χάρη να φυσήξουν και να κουνήσουν την ουρά τους έξω από το νερό!!! Αν πάτε καλοκαίρι να το κάνετε οπωσδήποτε!!!

ΧΑΡΠΑ-ΟΠΕΡΑ (http://www.harpa.is )

Ένα μοντέρνο κτήριο δίπλα στην θάλασσα στο παλιό λιμάνι, κατασκευασμένο από ατσάλι και χρωματιστούς υαλοπίνακες, αποτελεί ένα τα πιο όμορφα και μοντέρνα κτήρια της πόλης. Σχεδιάστηκε από τον διάσημο εικαστικό Olafur Eliasson.

Δείτε το, φωτισμένο το βράδυ! είναι υπέροχο.

Είναι χώρος για συναυλίες και λειτουργεί και ως συνεδριακό κέντρο.

ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ LAUGAVEGUR

Εδώ θα βρείτε ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα, μπείτε μέσα στα μαγαζιά και δείτε τα, οι τιμές είναι λίγο ακριβές αλλά η ποιότητά τους πολύ καλή, πιάστε κουβέντα με το προσωπικό, είναι ευγενέστατοι και χαμογελαστοί, θα σας ρωτήσουν από που είσαστε και θα χαρούν πολύ που ήρθατε από την Ελλάδα στην χώρα τους. Οι περισσότεροι που μιλήσαμε έχουν έρθει μια και δυο φορές στα Ελληνικά νησιά το καλοκαίρι και τους αρέσει πολύ η χώρα μας.

Συνεχίστε την βόλτα στα βιβλιοπωλεία της περιοχής, σταματήσατε στις γκαλερί και στις αίθουσες τέχνης.

Κουραστήκατε ? ε τότε σταματήστε στα καφέ και τα μπαρ που βρίσκονται εδώ. Σταματήστε σ ένα εστιατόριο για μια ζεστή σούπα κάτι που κάναμε και εμείς, η θερμοκρασία ήταν στο μηδέν, αλλά ήπιαμε και την μπύρα μας!! δεν ξέρω πως όλοι οι βόρειοι λαοί της Ευρώπης πίνουν μπύρα τον χειμώνα ενώ εμείς την έχουμε για να ξεδιψάμε το καλοκαίρι.

Σ αυτό το δρόμο ερχόμασταν όλα τα βράδια που μείναμε στο Ρέικιαβικ, τα μαγαζιά του φημίζονται για την μουσική και την βραδινή Ζωή. Ανοίγουν νωρίς το απόγευμα και κλείνουν αργά το πρωί. Οι Ισλανδοί είναι άνθρωποι που πίνουν και διασκεδάζουν με την καρδιά τους.

Πολλά βράδια γίναμε ένα με αυτούς, μας δέχτηκαν στις παρέες τους μιλήσαμε, ήπιαμε, χορέψαμε και διασκεδάσαμε μαζί τους. Μπάντες και τραγουδιστές μας διασκέδασαν μέχρι το πρωί. Και όταν μας ξαναβρήκαν μέρα πια στον δρόμο, μας χαιρέτησαν εγκάρδια και μας έδωσαν ραντεβού για το βράδυ! Ωραίος λαός, τους λάτρεψα. Ειδικά οι άνδρες Θεοί, γνήσιοι απόγονοι των Βίκινγκς!!! εεε δεν θέλω σχόλια...

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ PERLAN

Χτισμένο πάνω σε ένα λόφο θα σας προκαλέσει  με το σχήμα του, για να το πλησιάσετε και να το δείτε από κοντά. Αρχικά εδώ υπήρχαν μόνο δεξαμενές ζεστού νερού που τροφοδοτούν την πόλη και το 1991 πρόσθεσαν ένα θόλο και το κτήριο από τότε πήρε την τελική του μορφή που βλέπουμε .

Σήμερα αποτελεί συνεδριακό χώρο, γίνονται συναυλίες ενώ υπάρχουν καταστήματα και καφέ.

Στον πέμπτο όροφο με τον γυάλινο θόλο, υπάρχει ένα περιστρεφόμενο ρεστοράν, μπορείτε να βγείτε στην βεράντα και βαδίζοντας κυκλικά να έχετε πανοραμική θέα στην πόλη. Ένα καλό μέρος για να φωτογραφήσετε την πόλη από ψηλά.

SAGA MUSE
UM

Παλαιότερα λειτουργούσε στο ισόγειο του Perlan, εκεί το επισκέφτηκα και εγώ, ενώ σήμερα που μας διαβάζετε, έχει μεταφερθεί στην οδό Grandagardur 2, Ρέικιαβικ 101, Ισλανδία .

Στο μουσείο saga, μπορείτε να γνωρίσετε την ζωή των Ισλανδών σε διάφορες φάσεις της Ιστορίας του νησιού, με αναπαραστάσεις κέρινων ομοιωμάτων και βίντεο. Η ξενάγηση γίνετε με ακουστικά στα Αγγλικά.

Στο τέλος φορέσαμε τις στολές των Vikings και πολεμήσαμε με τα ξίφη μεταξύ μας, ωραία φάση αν και ζυγίζαμε τουλάχιστον 100 κιλά με τόσο βάρος πάνω μας.

ΤIPS

Υπάρχει ελληνικό προξενείο, Bæjarlind 6, 201 Kópavogur, ☎ +354 551 0700, fax: +354 551 0754, e-mail: rafn@icelandwaters.is

Το νόμισμα της χώρας όπως σας είπα και στην αρχή είναι οι Ισλανδική κορόνα. Την ανταλλαγή μπορείτε να την κάνετε σε ένα υποκατάστημα τράπεζας με την επίδειξη του διαβατηρίου σας.

Για την είσοδο στην χώρα δεν απαιτείται visa, μόνο το διαβατήριο.

Στην Ισλανδία η οδήγηση γίνεται από τα δεξιά και τα φώτα των αυτοκίνητων είναι αναμμένα όλη την ήμερα. Οδηγήστε προσεκτικά και δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα, άλλωστε δεν υπάρχει κίνηση στους δρόμους, μπορεί να κάνετε και ώρες να δείτε άλλο αυτοκίνητο στους δρόμους εκτός πόλης. Να έχετε πάντα φορτισμένο το κινητό σας και τα απαραίτητα τηλέφωνα μαζί σας για κάθε ενδεχόμενο.

Είναι καλύτερο να νοικιάσετε ένα αυτοκίνητο για τις ημέρες που θα μείνετε στο νησί για να μπορέσετε να το εξερευνήσετε .

Εναλλακτικά υπάρχουν λεωφορεία, που μπορείτε να κλείνετε τις ημερήσιες εκδρομές σας.

Σιδηροδρομικό δίκτυο δεν υπάρχει στην χώρα και αν πάτε στο Βόρειο τμήμα του νησιού καλό είναι να χρησιμοποιήσετε αεροπορική σύνδεση (από το αεροδρόμιο Reykjavik Domestic) κάτι που εμείς δεν κάναμε, λόγω χειμώνα και άσχημου καιρού τις ημέρες που βρεθήκαμε στην Ισλανδία. Αυτά έχει ο χειμώνας!!! Ανατρέπει πολλά σχέδια !

Για την επιστροφή μας στο αεροδρόμιο, αφού παραδώσαμε το αυτοκίνητο το προηγούμενο βράδυ χρησιμοποιήσαμε τα λεωφορεία flybus, μας παρέλαβαν από την είσοδο του ξενοδοχείου και αφού μας πήγαν στον τερματικό σταθμό των γραφείων της εταιρίας τους, αλλάξαμε λεωφορείο και φτάσαμε στο αεροδρόμιο πιο νωρίς από ότι περιμέναμε μέσα από μια όμορφη διαδρομή, που δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε γιατί την κάναμε βράδυ όταν φτάσαμε στο νησί. Υπολογίστε ότι από τον τερματικό σταθμό μέχρι το αεροδρόμιο (Keflavik International) το λεωφορείο κάνει 45 με 50 λεπτά και στοιχίζει 15 ευρώ το άτομο.

ΦΑΓΗΤΟ Χώρα η όποια ασχολείται με την αλιεία και θα μπορούσε να μην χρησιμοποιεί στην κουζίνα της ψάρια και θαλασσινά. Δοκιμάστε τον μπακαλιάρο της, ο όποιος είναι υπέροχος και τον καπνιστό σολομό. Φημισμένο το ισλανδικό fish and chips.

Δοκιμάστε ψαρόσουπες άλλα και σούπες κρεατικών και λαχανικών που σερβίρονται μέσα σ ένα καρβέλι ψωμί!!!

Φάτε υπέροχα burger και τέλος μετά από τα ξενύχτια σας περάστε από την διάσημη καντίνα της πόλης Bæjarins Beztu Pylsur, από όπου πέρασε μέχρι και ο πρόεδρος της Αμερικής Κλίντον και δοκιμάστε το special hotdog. Το τιμήσαμε αρκετές φορές και να ξέρετε ότι ένα δεν φτάνει ποτέ!!!

Οι ντόπιοι μας πρότειναν να δοκιμάσουμε κρέας φάλαινας και καρχαρία, κάτι που δεν κάναμε και έτσι δεν μπορώ να σας πω αν αξίζει.

Πάντως το σίγουρο είναι ότι δεν θα πεινάσετε εδώ, υπάρχουν εστιατόρια για όλα τα γούστα
ιταλικά, αμερικάνικα, σούσι και γενικά ότι τραβάει η καρδία σας άλλα επειδή οι τιμές είναι ακριβές στην Ισλανδία, καλό είναι να βλέπετε τον τιμοκατάλογο και μετά να μπαίνετε στα μαγαζιά.

Καφέδες, γλυκά, κρέπες, βάφλες και παγωτά, επίσης ποτά και μπύρες σε αφθονία, μόνο που είναι λίγο ακριβά.

Όταν ταξιδεύω στο εξωτερικό μια βόλτα στα supermarkets αποτελούν ένα μέρος για περιήγηση. Ανοιχτά μέχρι αργά το βράδυ είναι ένα μέρος όπου μπορείς να βρεθείς ανάμεσα στους ντόπιους και να καταλάβεις πολλά για τις διατροφικές τους συνήθειες. Ένα μεγάλο μέρος του supermarket, εδώ στο Ρέικιαβικ, ήταν αφιερωμένο στα ψαρικά και θαλασσινά, πολλά ψυγεία με κατεψυγμένα ψάρια, μερικά από αυτά τα έβλεπα για πρώτη φορά και σακουλάκια με έτοιμες ψαρόσουπες. Ποικιλία φρούτων τα περισσότερα εισαγόμενα, αφού εδώ τα πάντα είναι παγωμένα και ότι καλλιεργείτε είναι από θερμοκήπια .

Τα ψώνια μας εδώ ήταν νερό, κράκερς, αποξηραμένα φρούτα και σοκολάτες που θα μας συνοδεύουν στις καθημερινές εξορμήσεις μας, εκτός πόλης και θα μας προσφέρουν ενέργεια για δράση και την αντιμετώπιση του κρύου. Ξηρούς καρπούς είχαμε φέρει από την Ελλάδα. Οι Ισλανδοί εκτός από τα τρόφιμα και τα απαραίτητα για το σπίτι τους, είδα ότι αγόραζαν αρκετά ποτά !!

Εμείς μείναμε στο Radisson Blu Saga Hotel, Reykjavik-Hagatorg 107 Ρέικιαβικ της Ισλανδίας, σας το προτείνω είναι πολύ καλό.

10 λεπτά από το κέντρο της πόλης, σε ένα ήσυχο μέρος με θέα από το δωμάτιο σε όλη σχεδόν την πόλη, υπάρχουν και δωμάτια που έχουν θέα στην θάλασσα, τον ατλαντικό ωκεανό. Τα δωμάτια είναι ευρύχωρα και καθαρά. Το πρωινό είναι σε μπουφέ, με μεγάλη ποικιλία σε έναν ευχάριστο χώρο. Το συστήνω αν θέλετε να αποφύγετε το κέντρο της πόλης, έχει εύκολη πρόσβαση στην εθνική οδό από όπου θα ξεκινήσετε τις εξορμήσεις προς την ύπαιθρο της χώρας.

Εναλλακτική λύση στο κέντρο της πόλης το Radisson blu 1919 hotel -
Posthusstraeti2 101 Reykjavik Iceland

Εκεί έμεναν κάποιοι γνωστοί από Ελλάδα που βρεθήκαμε τυχαία στην πόλη, πόσο μικρός είναι ο κόσμος και τους επισκεφτήκαμε για ένα καφέ και φάγαμε και ένα υπέροχο burger. Υπέροχοι οι χώροι υποδοχής και το εστιατόριο, σε ένα ανακαινισμένο κτήριο και από ότι μας είπαν και τα δωμάτια πολύ καλά.

Επειδή τα ξενοδοχεία είναι ακριβά στην πόλη, επιλέξτε να μείνετε σε ένα hostel ή να νοικιάσετε ένα σπίτι, αν θα έχετε αυτοκίνητο, λίγο έξω από την πόλη, είναι πιο οικονομικά.

Αν πάτε χειμώνα όπως εμείς, φροντίστε τα ρούχα σας να είναι ζεστά και αδιάβροχα. Φορέστε οπωσδήποτε ισοθερμικά και μάλλινα από μέσα και τα αδιάβροχα από έξω. Παπούτσια για χιόνια και πάγο με ειδικούς πάτους είναι απαραίτητα. Και φυσικά οι κυρίες ξεχάστε τα τακουνάκια σας και τα αέρινα ρούχα, να είστε σίγουρες ότι δεν θα σας χρειαστούν εδώ!!!

Αν έχετε ελεύθερο χρόνο στο Ρέικιαβικ, επισκεφτείτε ένα κολυμβητήριο και ξοδέψτε το χρόνο σας εκεί. Εμείς πήγαμε σε ένα δημόσιο με εσωτερική και εξωτερική πισίνα. Θα πληρώσετε εισιτήριο και θα σας δώσουν πετσέτα, απαραίτητο το μπάνιο στα λουτρά πριν μπείτε στην πισίνα. Μπορείτε να κολυμπήσετε στην τεράστια πισίνα ή να ξεκουραστείτε στο υδρομασάζ. Καλό είναι να ρωτήσετε στην είσοδο αν είναι ελεύθερη η πισίνα γιατί πολλές φορές έχουν προπόνηση οι ομάδες και πρέπει να περιμένετε να τελειώσουν. Το νερό είναι ζεστό, λόγο της γεωθερμικής ενεργείας, δηλαδή από τις φυσικές θέρμες πήγες που θα δείτε σε πολλά σημεία της πόλης άλλα και ολόκληρης της χώρας.

Θα σας εξομολογηθώ ότι η Ισλανδία δεν ήταν στις ταξιδιωτικές μου προτεραιότητες, όμως η παρέα που με ξεσήκωσε έκανε πολύ καλά και από την πρώτη μέρα κατάλαβα ότι θα μου αρέσει....

Είναι μια συναρπαστική χώρα με πολλές ομορφιές. Μείνετε συντονισμένοι τις επόμενες μέρες έρχονται τα καλύτερα.....