BLUE LAGOON-ΚΟΛΥΜΠΩΝΤΑΣ ΣΕ ΓΑΛΑΖΙΑ ΝΕΡΑ

Ισλανδία, 4 Φλεβάρη  σήμερα και το πρόγραμμα περιλαμβάνει χαλάρωση και μπάνιο!!!για να φύγει η κούραση των προηγουμένων ημερών. Ναι καλά  διαβάσατε μπάνιο μέσα στο καταχείμωνο και ας έχει κρύο και ας χιονίζει!!! Εμείς θα το τολμήσουμε!

Πρωινό στο ξενοδοχείο, καφέ στο χέρι, σακίδια στους ώμους μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και ξεκινάμε. Μετά από μια διαδρομή 39 χιλιόμετρων φτάνουμε στην γνωστή σ όλο τον κόσμο λίμνη, την  BLUE LAGOON.

Πρόκειται για μια λίμνη με γεωθερμική ενέργεια, σαν αυτές που συναντάς σ όλη την χώρα. Θερμική ενέργεια είναι αυτή που  προέρχεται από το εσωτερικό της γης και εμφανίζεται με τη μορφή θερμού νερού ή ατμού. Την συναντάς συνήθως σε ηφαιστειογενή μέρη.

Η συγκεκριμένη λίμνη είναι τεχνητή, σε μια ηφαιστειογενή περιοχή, την λάβα την βλέπεις  παντού και την τροφοδοτεί με ζεστό νερό το γεωθερμικό εργοστάσιο που βρίσκεται δίπλα της . Το υπέροχο γαλάζιο χρώμα της το έχει αποκτήσει από το οξείδιο του πυριτίου  τα φύκια, τα άλατα και τα  μέταλλα που βρίσκονται στο νερό. Το  βάθος της είναι τέτοιο ώστε να μπορεί να κολυμπήσει και κάποιος που δεν ξέρει μπάνιο. Το νερό ανανεώνεται κάθε 2 μέρες.

Φθάσαμε στους χώρους υποδοχής, πήραμε τα εισιτήρια, ένα κλειδί - βραχιόλι  και ένα μπουρνούζι περάσαμε στα αποδυτήρια, χωριστά για τους άνδρες και τις γυναίκες, βάλαμε τα ρούχα και τα προσωπικά μας αντικείμενα στο locker, φορέσαμε τα μαγιό μας και αφού περάσαμε υποχρεωτικά από την ντουζιέρα, αφήσαμε τα μπουρνούζια μας στις κρεμάστρες και προχωρήσαμε μέσω μια εσωτερικής αίθουσας με νερό στην λίμνη, έτσι ώστε να αρχίζει να συνηθίζει το σώμα μας. Δεν επιλέξαμε να βγούμε στο κρύο και να μπούμε από εκεί στην λίμνη γιατί η θερμοκρασία έξω ήταν -1 βαθμοί Κελσίου. Μέσα στην λίμνη η θερμοκρασία του νερού φτάνει στους 39ο βαθμούς.

Η αίσθηση να είσαι βυθισμένος,  μέσα στο νερό της γαλάζιας λίμνης είναι μοναδική. Έξω από την λίμνη, το τοπίο είναι χιονισμένο, το κρύο πολύ αλλά μέσα στο νερό ζεστά. Τα γαλάζια νερά, οι ατμοί τριγύρω, το εργοστάσιο ακριβώς δίπλα με τα σύννεφα ατμού από τα φουγάρα του, το μαύρα βουνά από την λάβα, με το χιόνι στις κορυφές , κάνουν το τοπίο πολύ ιδιαίτερο. Ειλικρινά δεν το ξαναείδα πουθενά αυτό. Νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε άλλο πλανήτη. Απλά αφήνεις το σώμα σου ελεύθερο και απολαμβάνεις τις ευεργετικές ιδιότητες του νερού,στο δέρμα. Γίνεται τόσο απαλό, όπως ενός μικρού παιδιού.
Μέσα στην λίμνη θα βρεθείς με ανθρώπους από κάθε γωνία της γης, κάθε ηλικίας, ακόμη και μικρά παιδιά. Όλοι είναι χαρούμενοι και απολαμβάνουν την πρωτόγνωρη αυτή εμπειρία.

Υπάρχουν κουβάδες με λάσπη που δημιουργείται μέσα στην  λίμνη από τα συστατικά της, μπορείτε  να την απλώσετε στο πρόσωπο και στο σώμα σας, θα σας συστήσω να μην την αφήσετε ώρα, αν έχετε ευαίσθητο δέρμα, μου δημιούργησε κάποιους ερεθισμούς στο πρόσωπο, που γρήγορα όμως έφυγαν. Καλό είναι να  φορέσετε ένα σκουφάκι  στο κεφάλι σας κατά την διάρκεια του μπάνιου, γιατί το διοξείδιο του πυριτίου σκληραίνει τα μαλλιά και τα κάνει χάλια. Τα δικά μου έκαναν μέρες να συνέλθουν, δεν το ήξερα και την πάτησα.

Στο νερό μπορείτε να μείνετε 2,30 ως 3 ώρες σας το λέω και θα με θυμηθείτε όταν πάτε, δεν θα θέλετε να φύγετε. Πάρτε το εισιτήριο που περιλαμβάνει και ένα ποτό από το μπαρ που βρίσκετε μέσα στην λίμνη και φανταστείτε ότι είστε .....όπου εσείς θέλετε.....Εγώ φαντάστηκα ότι είμαι στο φεγγάρι.....
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την σάουνα και  τους καταρράκτες που βρίσκονται στην λίμνη ή να κλείσετε ένα εισιτήριο που να περιλαμβάνει μασάζ και σάουνα σε ιδιωτικούς χώρους που υπάρχουν γύρω από την λίμνη .
Μετά το μπάνιο σας στην γαλάζια λίμνη, θα σας συμβούλευα να βγείτε από την ίδια διαδρομή που μπήκατε για να μην βγείτε κατευθείαν στο κρύο. Το έκανα για να βγάλω φωτογραφίες  και ξεπάγιασα, έτρεμα. Καλό είναι να πάρετε μια αδιάβροχη μηχανή για να αποθανατίσετε όμορφες στιγμές μέσα στην λίμνη.

Όταν πάρετε την απόφαση ότι τελειώσατε με το μπάνιο σας στην λίμνη, περάστε στις ντουζιέρες, έχει σαμπουάν, κρέμα μαλλιών και αφρόλουτρο, ντυθείτε στα αποδυτήρια και στεγνώστε τα μαλλιά σας με τα σεσουάρ που υπάρχουν ακριβώς απ έξω.

Μην ξεχάσετε τις πετσέτες ή τα μπουρνούζια, αν τα έχετε φέρει από το ξενοδοχείο σας. Θα σας συμβούλευα να μην φέρετε δικά σας αλλά να πάρετε το εισιτήριο που  περιλαμβάνει και τις πετσέτες, γιατί δυο από τα μπουρνούζια που φέραμε μαζί μας, εξαφανίστηκαν και φυσικά δεν βρέθηκαν παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού. Δεν τα έκλεψε κάποιος απλά επειδή όλα είναι λευκά κάποιος τα μπέρδεψε και πήρε τα δικά μας, στην συνέχεια τα μάζεψαν οι καθαριστές για πλύσιμο. Επειδή είχαν την φίρμα του ξενοδοχείου, μας υποσχέθηκαν πως όταν βρεθούν στα πλυντήρια θα τα στείλουν οι ίδιοι στο ξενοδοχείο.

Παραδώσαμε  τα κλειδιά από το locker και κάναμε μια βόλτα στο κατάστημα με τα δώρα και τα είδη spa. Αγοράσαμε κρέμες και μάσκες για το πρόσωπο και το σώμα "blue lagoon". Προσωπικά αγόρασα και ένα αδιάβροχο για τα ταξίδια μου, σε γαλάζιο χρώμα με μεγάλα άσπρα γράμματα Blue Lagoon.

Καθίσαμε στην καφετέρια για ένα χυμό και αφού περάσαμε από το εστιατόριο Lava, που είναι καταπληκτικός χώρος, με θέα στην Λίμνη, ανεβήκαμε την σκάλα και φτάσαμε στην μεγάλη βεράντα όπου έχεις θέα στην λίμνη και σε όλη την περιοχή από ψηλά. Επειδή όμως το κρύο μας τρυπούσε τα κόκαλα, βάλαμε τις κουκούλες μας για να μην κρυώσουμε, πήραμε τις απαραίτητες φωτογραφίες και κατεβήκαμε για να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής.

Ήταν μια καταπληκτική και χαλαρωτική  εμπειρία και σας την προτείνω, θα ξεκουραστείτε και θα πάρετε δυνάμεις για όσο μείνετε ακόμη εδώ. Πριν πάτε κλείστε ραντεβού γιατί συνήθως έχει πολύ κόσμο. Εμείς τύχαμε σε μια σχετικά καλή μέρα από άποψη κόσμου και καιρού. Δεν έβρεξε, ούτε χιόνισε όσο ήμασταν εκεί και τον ήλιο τον βλέπαμε μακριά πολύ πίσω από τα σύννεφα.......