DECEMBER LIST


ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ!!Χωρίς λίστα για ψώνια δεν γίνεται!!Και όταν λέω ψώνια εννοώ τα πάντα φαγητά, γλυκά, ποτά, ρούχα ,παπούτσια και δώρα!!!!Πολλά δώρα για όλους αυτούς που αγαπώ!!!
Ο Δεκέμβριος λοιπόν είναι ο μήνας με τις περισσότερες δουλειές του χρόνου και τα περισσότερα έξοδα, ο μήνας με τις περισσότερες γιορτές και εξόδους και επειδή όλα θέλουν οργάνωση και χρόνο και εγώ θέλω να τα προλάβω όλα και κυρίως να βρεθώ και να τα πω με αγαπημένους φίλους και συγγενείς σκέφτηκα να κάνω μια λίστα που θα με βοηθήσει και ίσως φανεί χρήσιμη και σ΄ εσάς.

1/12  SHOPPING LIST
κάνω την λίστα για τα ψώνια που θα χρειαστώ!!!!!



2/12 CHARMS DAY
τελειώνω τα γούρια που θα χαρίσω στις γιορτές σ όλους αυτούς που αγαπώ!!!Τα τελευταία χρόνια που άρχισα να τα χαρίζω, χαίρομαι όταν τα βλέπω κρεμασμένα όλη την διάρκεια του χρόνου στα σπίτια τους και στα μαγαζιά τους!!!Τους ευχαριστώ που τα εκτιμούν.



3/12 SHOPPING DAY
Τελειώνω  την λίστα και πηγαίνω στο super market για τα ψώνια! Όταν γυρίσω, τα τακτοποιώ και τα ταξινομώ ώστε να τα έχω έτοιμα, τις επόμενες μέρες για τα φαγητά και τα γλυκά που θα κάνω.


4/12 ΝΕW CHRISTMAS ORNAMENT
μπαίνω μέσα σε μαγαζιά με χριστουγεννιάτικα είδη και αγοράζω λίγα, άλλα όμορφα στολίδια, γράφω επάνω τους την ημερομηνία αγοράς με ένα ανεξίτηλο στυλό και η συλλογή μου μεγαλώνει κάθε χρόνο! σε λίγες μέρες στολίζουμε!!!!


5/12 DAY HANDICRAFT
Πλέκω σκουφιά και κασκόλ για να τα χαρίσω σε αγαπημένα πρόσωπα! Στοιχίζουν λίγα χρήματα, γίνονται σε ελάχιστο χρόνο, είναι χειροποίητα και πολύ όμορφα για δώρα!


6/12   Saint Nicola's DAY
 Για τον Νίκο που γιορτάζει, φέτος θα πάρω  δώρο μια αντιγηραντική κρέμα και μια κρέμα ματιών για άνδρες, της αγαπημένης μου εταιρεία YVES ROCHER, που φροντίζει και τους άνδρες γατί η ομορφιά δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση!!!!!



7/12   CHRISTMAS HOME  DECOR DAY
Κάνω ατμόσφαιρα με χριστουγεννιάτικα τραγούδια και στολίζω το δένδρο!!!!Διακοσμώ το σπίτι και στο μπαλκόνι βάζω έλατα και γκι. Φέτος δεν θα βάλω φωτάκια στο μπαλκόνι, αλλά θα ανάβω πολλά κεράκια που θα βάλω στα χριστουγεννιάτικα βάζα που διακόσμησα μόνη μου!!!



8/12 TRAVELLING DAY
σήμερα θέλω να ταξιδέψω, θα περάσω από το ταξιδιωτικό γραφείο, αγαπημένων φίλων μου που κάνουμε και μαζί ταξίδια, να μου δώσουν τα προγράμματα εκδρομών για μετά τις γιορτές! Χρονιάρες μέρες δεν θέλω να λείπω από την πόλη  και το σπίτι μου. Μετά όμως.....



9/12 SHOPPING DAY -DRINKS
σήμερα αγοράζω τα ποτά και τα αναψυκτικά των εορτών! και φυσικά δεν ξεχνώ να πάρω ένα καλό κόκκινο κρασί για το gluhwein το ζεστό  χριστουγεννιάτικο κρασί με τα αρωματικά που θα κάνω την παραμονή και ανήμερα τα Χριστούγεννα.


10/12 SHOPPING DAY-dried fruit and nuts
 σήμερα έχει σειρά το μαγαζί του φίλου Δημήτρη για τους  ξηρούς καρπούς και τα αποξηραμένα φρούτα!!!Έχουν την τιμητική τους αυτές τις ημέρες. Θα  χρησιμοποιηθούν σε φαγητά, γλυκά, ποτά αλλά θα διακοσμήσουν και τις χριστουγεννιάτικες πιατέλες.



11/12 CHOCOLATE DAY!!!!
Βράζω σοκολάτα με αρώματα Χριστουγέννων, πορτοκάλι και κανέλα, πετυχημένη συνταγή που μου έδωσε  η Μαρία Εκμετζίογλου από την Πόλη και αφού ετοιμάσω μια μεγάλη κούπα, αρχίζω να κάνω σοκολατάκια με αμύγδαλα, δαμάσκηνα και με πορτοκάλι. Θα κάνω καριόκες και τρούφες με κρέμα τυρί και ορεό!!!Δεν ξέρω τι παθαίνω αλλά κάθε χρόνο αυτό τον μήνα κάνω τα περισσότερα γλυκά σε σχέση με τον υπόλοιπο χρόνο!



12/12 CHRISTMAS SHOPPING
Αγοράζω βιβλία για να τα χαρίσω στους βιβλιοφάγους φίλους!



13/12 CHRISTMAS SHOPPING
Αγοράζω παντόφλες, νυχτικά και πιτζάμες για τους ηλικιωμένους της οικογένειας, ξέρω ότι περιμένουν τέτοια δωράκια κάθε χρόνο!



14/12 CHRISTMAS SHOPPING
Αγοράζω χριστουγεννιάτικες φόρμες του Κέικ και μικρά φoρμάκια για να τα δωρίσω στις προκομμένες φίλες. Θα τα χρειαστούν σίγουρα!



15/12 DAY FOR GREEK TRADITIONAL CHRISTMAS COOKIES -MELOMAKARONA
Φτιάχνω την κλασσική συνταγή της Ελένης (παλιά γειτόνισσα, που πάντα την θυμάμαι τέτοιες μέρες) μελομακάρονα με γέμιση καρύδια και γνήσιο μέλι που έχω αγοράσει από τον φίλο Νίκο. Τα βάζω στους δίσκους και σε χριστουγεννιάτικα κουτιά που αγόρασα για να τα δωρίσω σε ανθρώπους που αγαπάω!


  
16/12 CHRISTMAS SHOPPING
Αγοράζω το  κόκκινο κραγιόν της YVES ROCHER για να το φορέσω στο ρεβεγιόν!!!Βάφω τα νύχια μου κόκκινα! Για να  είμαι  στο κλίμα των ημερών!!!



17/12 CHRISTMAS SHOPPING
Ελεύθερη μέρα για  να κάνετε ότι θέλετε!!!!!!!Σήμερα θα ψωνίσω για τον εαυτό μου!!!!



18/12 COFFE DAY
Διαλέγω το πιο όμορφα χριστουγεννιάτικα  διακοσμημένο μαγαζί και πίνω τον espresso μου, βρίσκοντας ένα τραπέζι δίπλα στο παράθυρο!!!


19/12 CHRISTMAS CUPCAKE AND COOKIES DAY
Σήμερα θα κάνω  cupcakes και μπισκότα για τον καφέ και το τσάι!!!και όχι οποιαδήποτε μπισκότα !!!μπισκότα βουτύρου και μπισκότα με τζίντζερ !!!θα κάνω χριστουγεννιάτικα σχέδια και ανθρωπάκια  και θα τα διακοσμήσω με χρωματιστές καραμέλες και κορδέλες!



20/12  SUGARED BUN DAY
 Σήμερα θα μοσχομυρίσει το σπίτι φρέσκο βούτυρο!!!!!γαρύφαλλο και ζάχαρη άχνη!!παλιά συνταγή για κουραμπιέδες από την μαμά δεν την αλλάζω με καμία άλλη!!!
Θα κάνω επίσης τα λαστέξ ,συνταγή της συχωρεμένης θείας μου Ειρήνης, που την κάνω μια φορά τον χρόνο, πάντα τέτοιες ημέρες !!!!Θα κάνω  και ένα ταψί για τον ανεψιό μου Αριστομένη που τα έχει μεγάλη αδυναμία και ποτέ δεν του φτάνει ένα ολόκληρο ταψί! το γλυκό μου....


21/12 1st DAY OF WINTER
Πρώτη μέρα του χειμώνα και επίσημα σήμερα. Ντύνομαι με τα πιο ωραία  χειμωνιάτικα ζεστά ρούχα μου και πάω για καφέ με τις φίλες μου και πολύ κους κους !!
Τους δίνω τα γούρια και τα δώρα που  έχω ετοιμάσει για αυτές!



22/12 LIA΄S BIRTHDAY
H αγαπημένη μου αδελφούλα ήρθε σαν δώρο Χριστουγέννων πριν πολλά χρόνια στο σπίτι μας. Από τότε κάνουμε το πάρτι γενεθλίων της ,παραμονές Χριστουγέννων!!!!Της έχω ετοιμάσει ένα κουτί με προϊόντα YVES ROCHER, ένα υπέροχο έλαιο για το ντουζ με έλαιο argan που θρέφει το δέρμα, ένα απολεπιστικό σώματος και μια μάσκα με μαροκινό άργιλο για πρόσωπο και μαλλιά! Τα αγαπημένα της !


23/12 Christmas Pudding AND CHEESE CAKE DAY
σήμερα θα φτιάξω μια υπέροχη συνταγή πουτίγκας δηλαδή μια σιροπιασμένη καρυδόπιτα και μια κρέμα κόλαση, συνταγή που έχω από τον Τύρναβο, γνωστός από το τσίπουρο αλλά και τις καλύτερες πουτίγκες της Ελλάδος .
Το cheese cake θα μου έρθει έτοιμο φέτος, φτιαγμένο από τα χεράκια της αγαπημένης μου αδερφούλας ! Lia ξέρω ότι με διαβάζεις ..


24/12 CHRISTMAS COOKING
Μετά τον πρωινό καφέ αρχίζει η μάχη στην κουζίνα, κατσαρόλες, ταψιά, κουτάλες και εγώ μαζί σε δράση! Παραμονή Χριστουγέννων ,θα στρώσουμε το τραπέζι και θα μαζευτούμε τριγύρω, για όμορφες οικογενειακές στιγμές.


25/12 CHRISTMAS DAY!
απλά απολαύστε την με αυτούς που αγαπάτε!!!!


26/12 CHRISTMAS MOVIE NIGHT
ημέρα χαλάρωσης σήμερα ,ότι πρέπει για χριστουγεννιάτικες ταινίες, αν δεν πάτε σινεμά, δείτε στο σπίτι ταινίες σχετικές με το πνεύμα των ημερών! Σας προτείνω μια ταινία του 1990 που όλοι έχουμε δει αλλά την βλέπουμε ξανά και ξανά ευχάριστα, Home Alone. Μια κλασσική ταινία  του 1951 είναι ο Scrooge που διηγείται την ιστορία του τσιγκούνη Scrooge. Επιλέξτε όποια εσείς προτιμάτε ανάμεσα και σε πολλές άλλες.



27/12 MOUNTAIN DAY-SEA DAY
Σήμερα η μέρα είναι αφιερωμένη σε μια εκδρομούλα!!Ντυνόμαστε με ζεστά ρούχα και ξεκινάμε για το πιο κοντινό βουνό, στην πόλη που ζούμε. Αν χιονίζει θα είναι πολύ όμορφα, αν έχει ήλιο χαρείτε την μέρα σας κοντά στην φύση, περπατήσετε στον καθαρό αέρα και πάρτε δυνάμεις για τις μέρες που έρχονται.



Αν πάλι σας αρέσει η θάλασσα πάτε σε μια παραλιακή πόλη που βρίσκεται κοντά σας. Ο θαλασσινός αέρας θα κάνει την γιορτινή διάθεση σας ακόμη καλύτερη.



28/12 SHOPPING DAY-NEW PLANS
 Αγοράζω ημερολόγιο και ατζέντα για το 2017. Ο καινούργιος χρόνος έρχεται σε λίγες μέρες και πρέπει να αρχίσω να κάνω πάλι τα πλάνα μου.


29/12 ΝΕW YEAR DAY PIE
Ετοιμάζω την συνταγή του Παρλιάρου, χρόνια τώρα, είναι εγγύηση! Βάζω το νόμισμα  και κλέβω βάζοντάς το σημάδι που μόνο εγώ αναγνωρίζω για τον τυχερό!!!το δώρο του δεν θα σας το αποκαλύψω πάντως το έχω αγοράσει!!!



30/12 ΒΕAUTY DAY
Κλείνω ραντεβού για μαλλιά, νύχια, περιποίηση προσώπου και massage, θέλω ο καινούργιος χρόνος να με βρει ανανεωμένη!


31/12 LAST DAY OF THE YEAR
Ημέρα ελεύθερη από δουλειές, αφιερωμένη από το πρωί σε καφέδες, ποτά, αγαπημένους ανθρώπους. Θα αποχαιρετήσουμε τον παλιό χρόνο και θα υποδεχτούμε τον καινούργιο με γλέντι και πολλά χαμόγελα!!!!


Αυτόν τον μήνα, τον αγαπώ και ας κουράζομαι περισσότερο. Είναι γεμάτος με αγαπημένους ανθρώπους, με χαμόγελα, όμορφες στιγμές και πολλές και καλές αναμνήσεις από τα παιδικά μας χρόνια αλλά και με αναμνήσεις από ανθρώπους που λείπουν από κοντά μας .

TRIPS AND DREAMS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου