HAPPY BIRTHDAY TRIPS AND DREAMS ΒΥ ΜΑRΥ


Τέτοιες μέρες πριν από μερικά χρόνια αποφάσισα να δημιουργήσω το δικό μου ταξιδιωτικό blog, για να γράφω τις ταξιδιωτικές μου εμπειρίες, θα έλεγα ότι η αρχική μου σκέψη ήταν να δημιουργήσω ένα ταξιδιωτικό ημερολόγιο για μένα.

Μου φαίνεται σαν εχθές όταν μόνη μου και χωρίς ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις ξεκίνησα να δημιουργώ το site TRIPS AND DREAMS στον blogger, όμως έχουν περάσει κιόλας αρκετά υπέροχα χρόνια blogging και κατάφερα να μοιράζομαι μαζί σας, υπέροχα ταξίδια, καινούργιες και παλιές εμπειρίες μου, πολλά άρθρα με πληροφορίες και tips, φωτογραφίες, videos αλλά και ανταλλαγή ταξιδιωτικών απόψεων και συμβουλών μαζί σας.

Γιατί τελικά, μέσα από το blogging στο TRIPS AND DREAMS, αποφάσισα να μοιραστώ τα ταξίδια μου, αφού μέσα από αυτό απέκτησα καινούργιους φίλους που τους αρέσει να μοιράζονται και αυτοί την αγάπη και την γνώση τους για τα ταξίδια, κάποιους τους γνώρισα από κοντά, μιλήσαμε στο τηλέφωνο, στο skype ενώ με κάποιους άλλους ταξιδέψαμε και μαζί σε μοναδικά μέρη του πλανήτη μας.

Όλα αυτά τα χρόνια, συνεργάστηκα και με άλλες ταξιδιωτικές σελίδες και sites, χαρίζοντας στους αναγνώστες ταξίδια από την ασφάλεια του καναπέ αλλά ξεσήκωσα και κόσμο να ταξιδέψει, άλλοτε πραγματικά και άλλοτε με το μυαλό !

Υπέροχα ταξιδιωτικά χρόνια, με την αγάπη σας να με ακολουθεί ταξιδεύοντας όλοι μαζί και χωριστά, μέχρι την άκρη της γης και δίνοντας μου δύναμη να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ...


TRIPS AND DREAMS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου