ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ?

Οι φίλοι μου στο FB έδωσαν τις απαντήσεις τους !!!οι πιο ταξιδιάρικες απαντήσεις είναι εδώ ,αν και εσείς θέλετε αφήστε το σχόλιο σας .







Κωνσταντίνος Τσιαπάρας μμμμμμμ μεγαλο θεμα αλλα πολυ ευηχο......
Aikaterini Mavraki Τα ταξιδια η ζωη μου!
Αφαίρεση
Maria Kalogiorgi Εξερεύνηση!! Διεύρυνση των οριζόντων.
Αφαίρεση
Σεβαστή Δοβέλου Αλλαγή εικόνων, χαλάρωση, διασκέδαση....
Αφαίρεση
Λινα Λινα Το ταξίδι είναι τα πάντα!
Αφαίρεση
Litsa Nafpliotou Ζωή,οξυγόνο,γνώσεις,μαθήματα ανοχής, αντοχής.τα παντα....
Αφαίρεση
Vicky Tsakali Ανάταση ψυχής,αίσθηση ελευθερίας έτσι θα πρέπει να βιώνει τη ζωή ο κάθε άνθρωπος!!!
Αφαίρεση
Maria Pappas Σηκώνομαι και φεύγω και τα αφήνω όλα πίσω.
Αφαίρεση
Maria Pappas Περιμένω πρόταση Μαρία μου
Αφαίρεση
Dimitris Spiropoulos Κοίτα να δεις που αυτό σκεφτόμουν μόλις τώρα και έκανα ανάρτηση.Η ομορφιά ενός ταξιδιού βρίσκεται στο μετά του.
Όταν βγάζεις από το συρτάρι τις αναμνήσεις, για να φωτίσουν και να δώσουν χρώμα στη μουντή και γκρίζα καθημερινότητα σου.
Αφαίρεση
Harry Farmakis Εκτος Ελλαδας σημαινει συνειδητοποιηση οτι δεν ειμαστε το κεντρο του κοσμου και οτι υπαρχουν μερη ισως ομορφοτερα .. Εντος Ελλαδας οτι ξεφευγουμε απο το τερας Αθηνα αλλα τις περισσοτερες κακοδαιμονιες τις κουβαλαμε μαζι μας αν και αλλαζουμε παραστασεις....
Αφαίρεση
Harry Farmakis Aλλα χρωματα ,αλλοι ηχοι και κυριως αλλες μυρωδιες..τις τελευταιες κουβαλαμε περισσοτερο μεσα μας ,Προυστικο?
Αφαίρεση
Maria Tsil τι ωραιαες απαντησεις !!!!!!!!
Επεξεργασία
Maria Tsil 🥘🍲🚎🚙🚠🚂✈️🛳️⛱️💒
Επεξεργασία
Σούλα Βαφειάδου Οι καλυτερες εμπειριες..ο οριζονταςπου μεγαλωνει
Αφαίρεση
Anna Hania Μαθήματα ζωής,και γνώσης...γνωριμία με άγνωστους τόπους ,κουλτούρα κτλ....οξυγόνο ,ζωή....τα πάντα!!!!!!!!!!
Αφαίρεση
Thanasis Soldatos Εμπειριες περιπετεια φυγη απο την καθημερινοτητα επαφη με αλλες νοοτροπιες και πολλα αλλα!!! το ταξιδι αρχιζει απο την στιγμη της συλληψης στο μυαλο και πιστευω η προετοιμασια του η οργανωση του ειναι το καλυτερο κομματι γι αυτο προσπαθω να διαρκεσει ο...Δείτε περισσότερα
Αφαίρεση
Λινα Λινα Εγώ πάλι δεν αντέχω την προετοιμασία, θέλω να είναι έκπληξη και θέλω τα μάτια μου και το μυαλό μου να τα αντικρίζει πρώτη φορά!
Αφαίρεση
αγγελικη χατζιγεωργιου mathima empiria peripeteia taleporia pou einai sinepagogo enos omorfou taksidiou kali diathesi panta kali!!!
Αφαίρεση
Απόστολος Γκέκας Να ξεκινάς χωρίς προορισμό.
Αφαίρεση
Ευαγγελία Τζωρμπατζάκη-Βλάχου Για εμένα τα ταξίδια είναι όλα αυτά τα σχόλια που έκαναν όλοι του πριν από εμένα 😛😜Και μακάρι να είμαστε καλά και να μας αφήσουν να πραγματοποιήσουμε όλα τα ταξίδια των ονείρων μας 😀Και κάτι ακόμα με ένα μαγικό τρόπο τα αφήνω όλα πίσω μου τα ξεχνώ δεν υπάρχει τίποτα φεύγω για να ζήσω μία νέα εμπειρία 😙😙Ευχαριστώ τον ΘΕΌ για αυτό 😍😍😘😘😗😗
Αφαίρεση
Pablo Satolias Ταξίδι, είναι να ξεπερνάς τον εαυτό σου.
Αφαίρεση
Mary Catblondie Eπαφή με άλλους πολιτισμούς και κουλτούρες και έπειτα....αφού τελειώσει...όμορφες αναμνήσεις!!1

Μου αρέσει!
Απάντηση
1
1 ώρα
Αφαίρεση
Tomaras Yiannis Η καλύτερη επένδυση ζωής .....!!!
Αφαίρεση
Artemis Tsetsou Για μένα σημαίνει εμπειρία λατρεύω να βλέπω νέους τόπους καλούς ή όχι να γνωρίζω άλλους ανθρώπους....Γενικά μου αρέσει να ταξιδεύω όσο μπορω
Argyrios Rigas Νέες εικόνες, επαφή με πολιτισμούς, ανθρώπους, χάσιμο.
Αφαίρεση
Lora Loretto Ανεμελια, χαρα, λαχταρα, ευτυχια, αλλαγη, γνωση, εμπειρια, ζωη, πλουτος, και ενα μικρο αποσπασμα της "Ιθακης" (Καβαφης)
Αφαίρεση
Κωνσταντίνος Τσιαπάρας Για μενα προσωπικα ειναι γνωριμια με νεες γευσεις, αρωματα, χρωματα, κ φυσικα ανταλλαγη απλοχερης χειραψιας με αλλους πολιτισμους κ ανθρωπους κ νομιζω οτι η πεμπτουσια των ταξειδιων
Αφαίρεση
Ματίνα Κουμαριανού Νομίζω είναι αυτογνωσία.
Τοποθετείς τον εαυτό σου σε μια σωστότερη θέση κάθε φορά.
Εκτιμάς αυτά που έχεις,αγαπάς πιο συνειδητά,σέβεσαι τη φύση ,τον απέναντί σου.....μαθαίνεις τη σημασία και του πιο μικρού πλάσματος....
Αφαίρεση
Lilian Panakou θα συμφωνήσω με όλα τα σχόλια εύχομαι να είμαστε καλά να μπορούμε να ταξιδεύουμε τα ταξίδια είναι πηγή ζωής !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αφαίρεση

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΧΙΖΟΔΗΜΟΣ Ζωή ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλο!
Αφαίρεση
Πεννυ Ιωαννου Γνωριμια με νεους τοπους,ανθρωπους,κουλτουρες, χρωματα,ηχους κ αρωματα...ταξιδευω για μενα σημαινει ζω το ονειρο μου!!!!!
Αφαίρεση
Maria Tsil Ταξίδι για μένα ειναι απόδραση από την καθημερινότητα,ελευθερία ,αναμέτρηση των ορίων μου,εμπειρίες ,γνωριμία με διαφορετικούς ανθρώπους ,κουλτούρες και πολιτισμους ,γνωριμία με νέες γεύσεις και ήχους ,εικόνες ,πολλές φωτογραφίες και άλλα πολλά που και εσείς φίλοι μου ταξιδιάρηδες (όπως ο καθένας το εννοεί) αναφέρατε πιο πάνω!Εύχομαι σε όλους να ταξιδεύουμε και να κανουμε τα όνειρα της ζωής μας πραγματικότητα !!

Eva Roussou Αχ......ασχετο ....αλλα τωρα θυμηθηκα τα παιδικα μας λευκωματα ,που καναμε μια ερωτηση και παιρναμε τοσες διαφορετικες απαντησεις....!!! Ενα ξεχωριστο .......ταξιδι αναμνησεων......!!
Αφαίρεση

Chrisoula Paulidou Είναι οι μπαταρίες που φορτίζουν την ζωή μου!💮

TRIPS AND DREAMS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου