ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΧΙΛΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ

Σήμερα ψάχνοντας στο διαδίκτυο ,έπεσα σε ένα άρθρο http://www.thessaliatv.gr/comments/3164/h-kentrikh-plateia-ths-larisas---dhmarxoy-sapka/ και διαβάζοντας το, τα μάτια μου  έπεσαν σε μια φωτογραφία ,κοιτώντας την καλύτερα είδα τον πάτερα μου να κάθεται σε ένα παγκάκι της κεντρικής πλατείας της πόλης μου και να συζητάει με τους φίλους του.
 
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ Β.ΤΣΟΛΑΚΗ

Οι σκέψεις μου γύρισαν χρόνια πίσω ,τότε που έβγαινε βόλτα στην πλατεία και αφού συναντούσε τους φίλους του και τελείωνε τις κουβέντες του και τις φιλοσοφίες περί πολιτικής ,οικογένειας και θρησκείας ,εκεί στο παγκάκι της πλατείας "την μικρή βουλή των γερόντων "όπως την έλεγε περνούσε από το γραφείο μου για να μου πει ότι επιστρέφει σπίτι και τι φαγητό έφτιαξε η μάνα .


Συγκινήθηκα  πρωί πρωί .Ο  πατέρας μου έφυγε από την ζωή εδώ και 4,5 χρόνια (10-11-12  σημαδιακή μέρα ) οι αναμνήσεις όμως από όσα περάσαμε μαζί μ ακολουθούν .

TRIPS AND DREAMS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου